1. Створювати сприятливі умови для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, необхідної для подальшого життя.
2. Виховувати у дітей віру у свої можливості, толерантне та ціннісне ставлення до людей, природи, культури, світу, прагнення активно взаємодіяти з соціумом.
3. Впроваджувати інноваційні педагогічні ідеї, розробки, новітні технології, зокрема медіаосвіту, що сприятимуть ефективному комунікативно-мовленнєвому розвитку, розвитку критичного мислення дошкільників.
4. Продовжувати створювати оптимальні умови системи ефективного психолого-педагогічного супроводу процесу інклюзивної освіти, забезпечити інтеграцію суспільного і родинного виховання шляхом надання методичної і консультативної допомоги сім’ям.
5. Підтримувати та вдосконалювати умови для педагогічної творчості, зростання педагогічної майстерності педагогів, становлення рефлективності як важливого чинника модернізації дошкільної освіти.